Podešavanja

Korisnici i njihova prava

Korisnički račun – predstavlja osobni korisnički račun pretplatnika, a isti se sastoji se od korisničkog imena (e-mail adrese), lozinke te osobnih podataka pretplatnika.
Organizacija – predstavlja vrstu poslovnog subjekta odnosno pravni oblik poslovanja.
Korisnik – predstavlja korisnika vezanog uz određeni korisnički račun odnosno organizaciju.
Pretplatnik – nositelj korisničkog računa odnosno administrator.
Suradnik – predstavlja djelatnika u sklopu određenog korisničkog računa kojem je omogućen pristup odnosno rad u određenim organizacijama.
Poduzetnik – navedena vrsta korisnika u sklopu licence Maksi računovodstvo predstavlja klijenta (stranku) kojem je moguće dodijeliti pristup do određene organizacije.
Knjigovođa – navedena vrsta korisnika u sklopu licenci Poslovanja predstavlja računovodstveni / knjigovodstveni servis odnosno računovođu / knjigovođu kojem je moguće dodijeliti pristup do određene organizacije.

Licence

U Minimaxu jednostavno možemo promijeniti licencu i odrediti broj istovremenih pristupa do programa. Također je moguće pokrenuti prekid ugovora o licenci.

Postavke organizacije

U podešavanjima organizacije unose se početne postavke za pravilno funkcioniranje programa. Na tom mjestu unosimo osnovne podatke tvrtke i osnovne postavke nekih modula, unosimo IBAN organizacije i razdoblja za PDV. Imamo pregled postavki pokazatelja te mogućnost unosa i pregledavanja razdoblja za INTRASTAT. U postavkama organizacije možemo pripremiti zadatke i urediti postavke zadataka za pojedine korisnike te pregledavati povijest radnji i pripremljene dokumente iz svih modula.

Postavke dokumenata

U postavkama dokumenata na jednom mjestu možemo uređivati i definirati izgled pojedinačnih ispisa poput izlaznih računa, knjižnih odobrenja, otpremnica, ponuda i dr. Možemo unijeti više vrsta ispisa za istu vrstu dokumenta ako nam je takva funkcionalnost potrebna te također možemo definirati numeriranje dokumenata i formirati odvojenu numeraciju za pojedine dokumente.

Šifrarnici

Šifrarnici su povezani sa svim modulima Minimaxa i olakšavaju rad u programu. U šifrarnike unosimo artikle, stranke, djelatnike, analitike (mjesta troška), cjenike, konta, rashode, skladišta, fiskalne blagajne i dr.

Uvoz i izvoz podataka

Minimax omogućuje izvoz svih podataka kao što su šifrarnici, knjiženja i prometi u Excel tablice ili XML datoteku. Jednako tako, program omogućava uvoze iz drugih programa preko XML sheme koja je propisana za uvoz u Minimax ili preko Excel tablice koja je unaprijed pripremljena za unos podataka.

Novosti programa

Minimax redovito ažuriramo u skladu sa zakonskim promjenama i optimiziramo korisničko iskustvo. Prije instaliranja nove verzije, korisnici zaprimaju sistemsku obavijest o nedostupnosti programa, a nakon instaliranja verzije dostupan im je popis ažuriranih i/li dodanih funkcionalnosti.

Baza znanja

Besplatni poslovni savjeti kroz blogove, webinare i e-priručnike. Proširite znanje i dobijte inspiraciju potrebnu za poslovni uspjeh.