U programu su već uneseni načini plaćanja koje uređuju administratori sustava, no korisnik ima mogućnost ručnog unosa novog načina plaćanja.
Uputa se odnosi na ručni unos načina plaćanja na izlaznim računima.
- U modulu Poslovanje > Izlazni računi odaberemo Načini plaćanja.
- Kliknemo Novo.
- Unesemo Naziv.
- Šifra nije obvezan podatak.
- Odaberemo tip plaćanja
- transakcijski račun (negotovinsko poslovanje)
- gotovina (gotovinsko poslovanje)
- kartica (gotovinsko poslovanje)
- ostalo (gotovinsko poslovanje)
- gotovina preko blagajne (gotovinsko i negotovinsko poslovanje).
- U polju Preknjižavanje potraživanja uključena kvačica omogućuje da odaberemo drugi konto ili stranku od one koju sistemski predlaže odabrani način plaćanja.
- u polju Konto preknjižavanja, ako odaberemo drugi konto, program će knjižiti na konto koji smo tu odredili.
- u polju Stranka preknjižavanja, ako odaberemo drugu stranku (npr. za booking), program će terećenje knjižiti na stranku koju smo tu odredili.
- Upotreba: uključena kvačica omogućava odabira načina plaćanja na padajućim izbornicima.
- Predlaže se: ako je uključena kvačica, program saostalno predlaže taj način plaćanja kod unosa računa.
- Unos spremimo klikom na Spremi.
- Pogrešno unesen način plaćanja brišemo klikom na Briši.
Više o izboru načina plaćanja na izlaznom računu pogledajte OVDJE.