Sukladno nadolazećim zakonskim promjenama i početka primjene Fiskalizacije 2.0 za obveznike Zakona o fiskalizaciji od 1. siječnja 2026., u ovoj verziji programa implementirane su sljedeće funkcionalnosti vezane za slanje, zaprimanje i obradu eRačuna:
Likvidatura, prihvaćanje i odbijanje eRačuna u pretincu za dokumente – omogućuje jednostavnu obradu zaprimljenih eRačuna direktno u pretincu za dokumente, uključujući prihvaćanje i odbijanje ulaznih eRačuna, uz mogućnost upisivanja razloga odbijanja i praćenja statusa računa. Više o ovoj doradi možete pročitati OVDJE.
Upozoravajuća obavijest za KPD oznake kod unosa artikla na izlaznom računu – prilikom izrade eRačuna, sustav će automatski upozoravati ako pojedini artikl na računu nema upisanu KPD oznaku u Šifrarniku artikala, čime se osigurava ispravna fiskalizacija eRačuna. Više o navedenoj doradi možete pročitati OVDJE.
Unos fiskalne blagajne za Fiskalizaciju 1.0 – za fiskaliziranje računa prema Fiskalizaciji 1.0 sada je u programu, uz uvoz FINA fiskalnog certifikata omogućen uvoz i fiskaliziranje računa preko FINA aplikacijskog certifikata. Više o fiskalizaciji računa možete pročitati na OVOM linku.
Numeracija eRačuna - od 1.1. 2026. za izdavanje eRačuna više neće biti moguće koristiti sistemsku numeraciju. Umjesto toga, potrebno je otvoriti novu automatsku numeraciju s oznakom poslovnog prostora i uređaja kako bi se osigurala ispravna numeracija u skladu sa zahtjevima Fiskalizacije 2.0. Numeraciju za eRačune prema Fiskalizaciji 2.0 već sada je moguće otvoriti u programu, a istu za izdavanje eRačuna možete koristiti od 1.1.2026. Više o numeraciji izlaznih računa možete pročitati na OVOM linku.