Povezanost s podrškom - zahtjevi za pomoć

Zahtjevi za pomoć u Minimaxu osnovni su način komunikacije između korisnika i korisničke podrške.

Korisnik svoje pitanje, prijedlog tj. bilo kakvu poruku preda preko zahtjeva za pomoć u programu Minimax i na isti način dobije odgovor.

Podrška korisnicima preko zahtjeva za pomoć je besplatna!

Slanje zahtjeva za pomoć

Obrazac za slanje zahtjeva za pomoć možemo naći na svim modulima unutar programa. 

  1. Kliknete na ikonu ?.
  2. Izaberete Pošaljite zahtjev za pomoć.

Unos zahtjeva za pomoć

  1. Izaberete organizaciju na koju se odnosi upit.
  2. Napišete kratak Naziv zahtjeva iz kojeg će biti jasno za što se šalje upit.
  3. U Opis upišete pitanje, problem ili prijedlog. Po mogućnosti što detaljnije.
  4. Dopuštam rješavatelju zahtjeva pristup do podataka - ako želite dozvoliti pristup do podataka rješavatelju zahtjeva, označite kvadratić pored.
  5. Dopuštam upotrebu podataka u svrhu izvršenja ankete o zadovoljstvu podrške - također označite ako želite dozvoliti upotrebu podataka.
  6. U polje Telefonski broj može se unijeti broj telefona na koji ste dostupni u slučaju poziva od strane Minimax podrške. 
  7. U polje Dostupnost upišete podatak kada ste telefonski dostupni. Preporučljivo je da u tom vremenu budete pri računalu, za učinkovitije rješenje zahtjeva.
  8. Ako želite odgovor na zahtjev za pomoć primiti i preko elektronske pošte koju imate upisanu pod Moj profil, označite kvadratić kod Želim primiti odgovor na elektroničku poštu.
  9. Po želji možete unijeti privitak (sliku ekrana, datoteku za uvoz i sl.) preko gumba Prilozi.
  10. Nakon toga kliknete na Pošalji zahtjev. Nakon slanja zahtjeva on je zabilježen u odjelu podrške.

Ako imate dodatno pitanje koje je povezano s odgovorom na zahtjev za pomoć, onda kliknete Odgovori. Odgovor unesete u polje Opis, tu možete dodati i prilog uz odgovor na zahtjev i kliknete Spremi. Odgovor zaprimimo na gore opisan način.

U ovoj uputi