Zahtjevi za pomoć u Minimaxu osnovni su način komunikacije između korisnika i korisničke podrške.
Korisnik svoje pitanje, prijedlog tj. bilo kakvu poruku preda preko zahtjeva za pomoć u programu Minimax i na isti način dobije odgovor.
Podrška korisnicima preko zahtjeva za pomoć je besplatna!
Slanje zahtjeva za pomoć
Obrazac za slanje zahtjeva za pomoć možemo naći na svim modulima unutar programa.
- Kliknete na ikonu ?.
- Izaberete Pošaljite zahtjev za pomoć.
Unos zahtjeva za pomoć
- Izaberete organizaciju na koju se odnosi upit.
- Napišete kratak Naziv zahtjeva iz kojeg će biti jasno za što se šalje upit.
- U Opis upišete pitanje, problem ili prijedlog. Po mogućnosti što detaljnije.
- Dopuštam rješavatelju zahtjeva pristup do podataka - ako želite dozvoliti pristup do podataka rješavatelju zahtjeva, označite kvadratić pored.
- Dopuštam upotrebu podataka u svrhu izvršenja ankete o zadovoljstvu podrške - također označite ako želite dozvoliti upotrebu podataka.
- U polje Telefonski broj može se unijeti broj telefona na koji ste dostupni u slučaju poziva od strane Minimax podrške.
- U polje Dostupnost upišete podatak kada ste telefonski dostupni. Preporučljivo je da u tom vremenu budete pri računalu, za učinkovitije rješenje zahtjeva.
- Ako želite odgovor na zahtjev za pomoć primiti i preko elektronske pošte koju imate upisanu pod Moj profil, označite kvadratić kod Želim primiti odgovor na elektroničku poštu.
- Po želji možete unijeti privitak (sliku ekrana, datoteku za uvoz i sl.) preko gumba Prilozi.
- Nakon toga kliknete na Pošalji zahtjev. Nakon slanja zahtjeva on je zabilježen u odjelu podrške.
Ako imate dodatno pitanje koje je povezano s odgovorom na zahtjev za pomoć, onda kliknete Odgovori. Odgovor unesete u polje Opis, tu možete dodati i prilog uz odgovor na zahtjev i kliknete Spremi. Odgovor zaprimimo na gore opisan način.