Minimax MojINFO je mobilna aplikacija za registraciju radnog vremena djelatnika koja je dostupna na mobilnim telefonima s Android ili iOS operativnim sustavima. Ograničavanjem registracije na određene lokacije, osiguravamo točnost i nadzor nad evidentiranjem radnog vremena jer djelatnici mogu evidentirati prisutnost samo na odobrenim lokacijama.
Postavke ograničenja registracije radnog vremena na određenu lokaciju
- U izborniku Plaće > Evidencija radnog vremena
- Kliknemo na Mobilni pristup.
- Odaberemo karticu Dozvoljene lokacije.
- Klikom na Novo otvara se prozor za unos lokacije, koju možemo unijeti ručno ili je odabrati na karti.
- Lokaciju dodajemo klikom na Odaberi tu lokaciju.
- Možemo urediti naziv i postaviti najveću dopuštenu udaljenost od unesene lokacije, unutar koje djelatnici mogu registrirati svoju prisutnost na poslu. Na kraju lokaciju Spremimo.
Registracija radnog vremena s dozvoljene lokacije preko aplikacije MojINFO
VAŽNO! Prije početka registracije radnog vremena djelatnika preko mobilne aplikacije MojINFO, potrebno je provjeriti jesmo li u modulu Evidencija radnog vremena > Mobilni pristup unijeli djelatnike i njihovu elektronsku poštu kako bi se djelatnici mogli prijaviti u aplikaciju.
Uputu za aktivaciju, instalaciju i prijavu mobilne aplikacije MojINFO možete pročitati OVDJE.
Djelatnici evidentiraju dolazak na posao u mobilnoj aplikaciji klikom na + (plus).
Kada u Minimaxu odredimo dozvoljenu lokaciju, mobilna aplikacija MojINFO prilikom korištenja provjerava gdje se djelatnik nalazi i omogućava mu registraciju radnog vremena samo ako se nalazi na dozvoljenoj lokaciji ili dozvoljenoj udaljenosti od lokacije.
Ako je u Minimaxu postavljena dozvoljena lokacija, mobilna aplikacija upozorava djelatnika da na mobilnom uređaju mora imati uključenu lokaciju. Ona mora biti uključena u trenutku bilježenja dolaska ili odlaska s posla. U međuvremenu je djelatnik može isključiti.
Program zatim provjerava nalazi li se djelatnik na dopuštenoj udaljenosti od određene lokacije. Ako je uvjet ispunjen, gumb Započni događaj je omogućen i djelatnik može započeti s evidentiranjem radnog vremena. Aplikacija automatski predlaže vrstu aktivnosti Rad i bilježi točno vrijeme dolaska.
Ako se zaposlenik ne nalazi u dopuštenoj blizini, gumb Započni događaj je onemogućen i registracija nije moguća — isto vrijedi i za evidentiranje odlaska s posla.
Ako djelatnik zaboravi evidentirati odlazak i više se ne nalazi na dozvoljenoj lokaciji, evidentiranje aktivnosti ne može zaključiti putem mobilne aplikacije. U tom slučaju potrebno je naknadno ručno unijeti podatke u aplikaciju.
Djelatnik mora fizički biti prisutan na dozvoljenoj lokaciji da bi mogao izvršiti registraciju radnog vremena u aplikaciji.
Registracija s određene lokacije moguća je samo kod automatskog evidentiranja aktivnosti rada, a ne kod ručne prijave radnog vremena.
Program provjerava lokaciju samo kod evidentiranja aktivnosti Rad, a ne u slučaju rada od kuće, odmora ili službenog puta.
Deaktivacija ograničenja lokacije
Ako određene lokacije više nećemo koristiti ili djelatnicima želimo onemogućiti evidentiranje rada putem mobilne aplikacije s tih lokacija, možemo ih deaktivirati ili trajno obrisati.
1. U izborniku Plaće > Evidencija radnog vremena > Mobilni pristup
2. Odaberemo karticu Dopuštene lokacije.
3. Odaberemo lokaciju koju želimo deaktivirati i kliknemo na Uredi.
4. U polju Korištenje uklonimo kvačicu.
5. Na kraju kliknemo Spremi.
Ako lokaciju više nećemo koristiti (npr. zatvaramo poslovnicu) možemo je u potpunosti obrisati klikom na Briši.