Postavke ispisa - potvrda primljene narudžbe

Postavke za ispis Potvrde primljene narudžbe uređujemo:

  • u izborniku > Postavke organizacije > Ispisi
  • na Poslovanje > Primljene narudžbe 

Uređivanje u izborniku > Postavke organizacije > Ispisi

  1. Odaberemo gumb za postavke organizacije .
  2. Kliknemo na Ispisi.
  3. Izaberemo Potvrda primljene narudžbe.

U postavkama ispisa primljene narudžbe uređujemo:

  • Opće postavke
  • Zaglavlje dokumenta
  • Adresa
  • Dodatni opisi
  • Potpis
  • Podnožje dokumenta
  • Terminologija i prijevodi
  • Ostale postavke

O uređivanju gore navedenih postavki ispisa možete pročitati u Općim postavkama ispisa.

Ostale postavke

Program Minimax nudi mogućnost da postavimo ostale postavke za ispis potvrde primljene narudžbe. Pojedine postavke uključimo tako da označimo kvadratić pored postavki:

Ispis koda artikla - kod ispisa dokumenta se u redu kod naziva artikla u zagradi ispiše i kod artikla. Ako artikl nema kod on se neće ispisati.

Ispis rednog broja retka- kod ispisa dokumenta redovi artikala su numerirani rednim brojevima

Ispis web adrese Minimax - na dnu otpremnice ispiše se web adresa www.saop.hr/minimax 

Svaku unesenu promjenu na ispisu možemo pregledati klikom na gumb Osvježi.

Ako promijenimo postavke ispisa potvrde primljene narudžbe, promjena će biti vidljiva na novim dokumentima.

Ako želimo da se promjena vidi i na potvrđenim dokumentima, moramo otkazati izdavanje tog dokumenta i ponovno ga ispostaviti. Prilikom ispisa program će poštivati nove postavke ispisa.

Uređivanje ispisa potvrde primljene narudžbe direktno u dokumentu

Postavke ispisa primljene narudžbe uređujemo klikom na karticu Pretpregled.

  • u izborniku Poslovanje > Primljene narudžbe prilikom unosa primljene narudžbe

Uređujemo postojeće postavke, ili klikom na Novi ispis pripremimo novi ispis primljene narudžbe.

U ovoj uputi