U situaciji kada već koristimo neku licencu Poslovanja i želimo dodati svog knjigovođu koji također koristi program Minimax, to radimo u četiri koraka.
Na početnoj stranici programa kliknemo na Moj profil i u tom prozoru kliknemo na polje Korisnici i zatim na polje Dodaj korisnika.
- Vrsta korisnika: ovdje birate između dvije opcije: Dodaj suradnika i Dodaj knjigovođu. S obzirom na to da želimo dodati svog knjigovođu koji istovremeno već koristi program Minimax, odaberete Dodaj knjigovođu. Ako želite da knjigovođa ima pravo uređivanja pristupa svojim zaposlenicima do Vaše organizacije uključite kvačicu u predviđenom polju. Kliknete Naprijed.
- Osobni podaci: upisujete ime, prezime i e-mail adresu koju knjigovođa koristi za pristup u Minimax, kliknete Naprijed.
- Odabir organizacije: program preskoči korak za odabir organizacije jer je s licencom poslovanja moguće imati otvorenu samo jednu organizaciju pa se dodavanjem knjigovođe automatski dodijeli pristup do te organizacije.
- Dodavanje licence: na ovom koraku program javi obavijest da dodavanje licence nije potrebno jer će za pristup organizaciji i za obradu podataka knjigovođa koristiti svoju postojeću licencu, tako da nema potrebe da povećamo broj licenci i time mjesečnu naknadu za korištenje Minimaxa.
Klikom na polje Pošalji na uneseni e-mail šaljete poziv Vašem knjigovođi da pristupi podacima organizacije.
Nakon što Vas sustav obavijesti da je poziv uspješno poslan, kliknete Natrag na ulaznu stranicu.
Kada se pozvani knjigovođa sljedeći put prijavi u Minimax, dobit će obavijest da mu je dodijeljen pristup do Vaše organizacije i organizacija će mu se prikazati na ulaznoj stranici na popisu organizacija.