Promjena licence s Mini Računovodstvo na Maksi Računovodstvo

Za razliku od „Mini Računovodstva“ licenca „Maksi Računovodstvo“ omogućuje vođenje neograničenog broja organizacija.

Promjena licence s Mini Računovodstvo na Maksi Računovodstvo

  1. Prvo trebamo ukloniti postojeću licencu za Mini računovodstvo. Na ulaznoj stranici odaberemo Moj profil i zatim Licence. Klikom na polje Trenutačne licence na retku za licencu Mini računovodstvo kliknemo na crveni iks i zatim tipku U redu. Time smo obrisali licencu. 
  2. Zatim kliknemo na tipku Uređivanje licenci, odaberemo opciju „Želim uređivati licencu za računovodstveni servis“ (mogućnost vođenje više organizacija) i klikom na Naprijed nastavimo na sljedeći korak. 
  3. Na sljedećem koraku ponudi nam se odabir licence, odaberemo licencu, ukoliko je potrebno uredimo broj istovremenih pristupa i nastavimo s potvrdom odabira.
  4. Klikom na Odaberi licencu pa Potvrdi odabir promijeni se tj. aktivira odabrana licenca.
     

Unos dodatnih korisnika i određivanje prava

Na ulaznoj stranici kliknemo na Moj profil  > Korisnici. Na mjestu gdje smo dodani kao suradnik zapis  obrišemo klikom na crveni iks te se klikom na Dodaj korisnika > Dodaj suradnika u računovodstvu ponovno dodamo kao korisnika sa statusom „računovođa“.

Možemo unijeti proizvoljan broj korisnika, a istovremeno će organizaciji pristupati toliko korisnika koliko imamo licenci / istovremenih pristupa.

Svakom korisniku možemo odrediti prava, odnosno odrediti koje funkcionalnosti može odrađivati (unositi, uređivati, brisati), a koje može samo pregledavati.

Na pregledu prava svakog korisnika navedene su sve funkcionalnosti programa, ali će rad u modulima u programu biti ograničen odabranom licencom i funkcionalnostima koje ona obuhvaća.

U ovoj uputi