Obračun plaće za mjesec prije početka poslovanja u Minimaxu zbog podataka o porezu na dohodak

Program omogućuje obračun plaća za najviše jedan mjesec prije početka poslovanja u programu Minimax. Zato nam takav način unosa podataka za porez na dohodak dolazi u obzir samo ukoliko počinjemo s knjiženjem u programu 1. siječnja tekuće godine i želimo unijeti samo plaću za prosinac prošle godine.

  • Podaci za porez na dohodak uključuju podatke o isplatama tekuće godine, znači uključuju plaće od prosinca (isplata u siječnju tekuće godine) do studenog tekuće godine (isplata u prosincu).
  • Ukoliko započinjemo s poslovanjem u Minimaxu sredinom godine, nije moguće unijeti više obračuna plaće, ali podatke o isplatama za tekuću godinu koji nedostaju možemo unijeti ručno u modul Obračun plaća > Porez na dohodak.
  1. Za unos obračuna plaće za prosinac za potrebe poreza na dohodak odaberemo Plaće > Obračun plaća > Nova plaća.
  2. Odaberemo mjesec (prosinac prošle godine).
  3. Unesemo datum isplate (djelatniku) – taj podatak će se pojaviti na platnim listama, obrascima i platnim nalozima.
  4. Unesemo datum isplate poreza i dohodaka – taj podatak će se pojaviti na obrascima i platnim nalozima.


 

Što učini program?

Obračuna se plaća sa svim odgovarajućim dokumentima i zapisima u evidencije poreza na dohodak.

Temeljnica se ne pripremi jer plaća mora biti knjižena u prošlu poslovnu godinu i uzet ćete ju u obzir kod knjiženja otvaranja.

U ovoj uputi