Knjigovođa dodaje svog klijenta (poduzetnika)

Novog korisnika organizacije u Minimaxu možete dodati u četiri jednostavna koraka:

 Na početnoj stranici u desnom gornjem dijelu kliknete na Moj profil> Korisnici > Dodaj novog korisnika.

  1. Vrsta korisnika: ovdje birate između dvije opcije: Dodaj Suradnika ili Dodaj poduzetnika. Za dodavanje svog klijenta odaberite Dodaj poduzetnika. U donjem dijelu ekrana potrebno je kliknuti na polje Naprijed.
  2. Osobni podaci: upisujete Ime i Prezime u označeno polje, ispod toga unesete E-mail djelatnika kojem želite omogućiti uvid u podatke.
    U donjem dijelu ekrana kliknite na polje Naprijed.
  3. Izbor organizacije: na ovom koraku možete odabrati željenu organizaciju do koje će pristupati novi korisnik poduzetnik. Nakon odabira organizacije, na sljedeći korak prelazite klikom na Naprijed.
  4. Dodavanje licence: program nam sada nudi odabir licence koji će upotrebljavati Vaš klijent.
    Povećanje broja licenci: Minimax u tom slučaju obračunava jednu više licencu od broja koji smo do sada imali zbog istovremenog pristupa. Brojem licenci definirate koliko istovremenih pristupa podacima imate. S odabranim paketom za rad u programu uvijek imate samo jednu licencu.
    Licencu ću kasnije dodati: odabirom ove opcije neće se promijeniti broj licenci (kasnije možete mijenjati taj podatak).

Napomena: broj licenci utječe na mjesečnu pretplatu za korištenje programa. 

Klikom na polje Pošalji poziv na uneseni e-mail šaljete poziv Vašem klijentu da pristupi podacima odabranih organizacija.

Nakon što Vas sustav obavijesti da je poziv uspješno poslan, kliknite Natrag na ulaznu stranicu.

Kada se pozvani klijent sljedeći put prijavi sa svojim korisničkim računom u Minimax, dobit će obavijest da mu je dodijeljen pristup do nove organizacije.

U ovoj uputi