Promjena licence iz Maksi Računovodstva na Mini računovodstvo

Za razliku od „Maksi računovodstva“ paket „Mini Računovodstvo“ ograničen je na vođenje poslovanja i računovodstva samo jedne organizacije.

Aktivacija paketa „Mini računovodstvo“

  1. Prvo trebamo ukloniti postojeću licencu za Maksi računovodstvo. Na ulaznoj stranici odaberemo izbornik Moj profil >   i zatim Licence. Klikom na polje Trenutne licence odaberemo licencu Maksi računovodstvo, kliknemo na ikonu križića i zatim tipku Briši. Time smo obrisali licencu.


  2. Zatim kliknemo na tipku Uređivanje licenci, odaberemo opciju „Želim uređivati licencu za organizaciju“ i odaberemo organizaciju za koju želimo voditi knjigovodstvo.


  3. Na sljedećem koraku odaberemo paket "Mini računovodstvo", ukoliko je potrebno označimo dodatne funkcionalnosti i nastavimo s potvrdom odabira.

  4. Klikom na tipku „Potvrdi odabir“ promijeni se tj. aktivira odabrani paket.


Dodavanje korisnika organizacije i određivanje prava

U ulaznoj stranici kliknemo na izbornik Moj profil  i na polje Korisnici. Na mjestu gdje smo dodani kao računovođa zapis maknemo te tipkom Dodaj korisnika pozovemo sebe kao novog korisnika sa statusom „poduzetnik“.

Možemo unijeti proizvoljan broj korisnika, a istovremeno će organizaciji pristupati toliko korisnika koliko imamo licenci.

Svakom korisniku odredimo koje funkcionalnosti odrađuje (unosi, uređuje, briše), koje može samo pregledavati i kojima uopće ne smije pristupati.

Na popisu svakog korisnika navedene su sve funkcionalnosti programa, ali će korisnik biti ograničen odabranim paketom.

U ovoj uputi