Obavijest "Datoteka nije pravilna. Ispravite greške i datoteku ponovno pošaljite." na statusu izlaznih e-računa

Ako se prilikom slanja e-računa na statusu e-računa prikaže obavijest "Datoteka nije pravilna. Ispravite greške i datoteku ponovno pošaljite. (BuyerID element SOAP poruke različit od XML Buyer EndpointID elementa" na postavkama organizacije i postavkama stranke potrebno je provjeriti kako je upisan identifikacijski broj.

Identifikacijski broj na podešavanjima organizacije i na postavkama stranke kojoj želite slati e-račune treba biti upisan samo u brojčanom unosu, bez slova HR (dovoljno je prepisati OIB).

Podešavanja organizacije

Postavke u Šifrarnici > Stranke.

Ako je identifikacijski broj bio drugačije unesen, kad se unese promjena, ispostavljeni je račun potrebno otkazati i ponovno potvrditi. Ako se promjena radila na postavkama stranke, stranku je potrebno ukloniti i ponovno odabrati na tom računu kako bi se promjena evidentirala. Nakon ispostavljanja računa, e-račun je još potrebno označiti i poslati.

U ovoj uputi