Popular Articles

  1. Kako unosim ulazni račun od inozemnog dobavljača s hrvatskim PDV ID brojem?

    U primjeru poreznog obveznika iz inozemstva koji je u Hrvatskoj registriran za potrebe PDV-a (ima hrvatski PDV ID broj), na postavkama stranke u šifrarniku potrebno je odabrati državu Hrvatska  i u polje OIB upisati hrvatski OIB . Na ta...
  2. Uređivanje JOPPD obrasca

    U Minimaxu je moguće uređivati JOPPD obrazac prije kreiranja XML datoteke.
  3. API - programsko sučelje

    Minimax API je internet usluga koja omogućava povezivanje s vanjskim aplikacijama različitih namjena. Omogućava upotrebu određenog niza funkcija koje su ugrađene u program Minimax.
  4. Nalozi za plaćanje

    U Nalozima na plaćanje nalaze se svi nalozi koji se automatski pripreme na temelju knjiženja ulaznih računa, obračuna plaća i drugih osobnih primitaka i obračuna PDV-a. Naloge naravno možemo i sami unositi.
  5. Kako u zalihama napraviti otpis?

    Ako smo neki proizvod koristili za vlastite svrhe, kako bi nam zalihe bile usklađene potrebno je i taj proizvod izdati sa stanja zaliha. U Minimaxu to možemo napraviti preko izdavanje u proizvodnju.
  6. Knjiženja – upute za uvoz u Minimax (Excel)

    Uvjet za uvoz knjiženja u temeljnicu dvojnog knjigovodstva je da u programu imamo uređene sve unose u šifrarnicima koji se pojavljuju u tablici knjiženja (šifrarnik stranaka ili šifrarnik konta).
  7. Naknada plaće za vrijeme samo(izolacije) - COVID-19

    Obračun naknade za samoizolaciju u Minimaxu je moguće obračunati preko vrste isplate "Bolovanje na teret HZZO - ostalo" na kojoj je moguće definirati stavke obračuna i upisati šifru za JOPPD obrazac.
  8. Priprema JOPPD obrasca za kamate za II. stup MIO

    Obveza je svakog isplatitelja obaviti uplatu po zaduženim obrascima JOPPD. No kada isplatitelj zakasni s plaćanjem poreza na dohodak i prireza te doprinosa iz i na primitke (plaće, drugog dohotka, obveznih doprinosa obrtnika), obvezan je platiti k...
  9. Ostali osobni primici - OOP

    Ostali osobni primici oporezive su isplate koje ne proizlaze iz radnog odnosa. Namijenjeni su vanjskim ugovornim suradnicima.
  10. Evidencija radnog vremena

    Evidencija radnog vremena u Minimaxu omogućuje točno, transparentno i jednostavno evidentiranje dolazaka, odlazaka, odsutnosti te pruža mogućnost pregleda i ispisa za zaposlenike.  Modul Evidencija radnog vremena može se aktivirati u mod...