Updated Articles

  1. Evidencija ulaznog računa za osnovno sredstvo i amortizacije u KPI

    Ako je postavkama organizacije uključena opcija da se zatvaranja računa automatski evidentiraju u KPI , kod knjiženja plaćanja ulaznog računa za osnovno sredstvo na knjiženju izvoda potrebno je isključiti kvačicu na polju Knjiga KPI kako se taj ...
  2. Šifrarnik artikala - ažurirano sučelje za pregled i unos cjenika i normativa

    U šifrarniku artikala ažurirani su tabovi za pregled i unos cjenika i normativa čime su podaci pregledniji i jednostavniji za unos. Šifrarnik > Artikli > Cjenik Klikom na pojedini artikl pa na tab Cjenici prikažu se svi prodajni cjen...
  3. Godišnje obrade - GFI-POD datoteka za 2024.

    S ovom verzijom programa ažurirana verzija  GFI-POD datoteke (5.0.0) za poslovnu godinu 2024. Prilikom zaključivanja 2024. godine na koraku Godišnji financijski izvještaj  pripremit će se nova datoteka s ažuriranim AOP oznakama. Sukladno ...
  4. Jednostavno knjigovodstvo - evidencija amortizacije u KPI

    Na organizacijama vrste obrtnik koje su na postavkama imale odabrano da se zatvaranja računa automatski evidentiraju u KPI, evdentirali su se i ulazni računi za osnovna sredstva i te je zapise bilo potrebno ručno obrisati iz KPI i potom kao izdatak...
  5. Inventura zaliha

    Uputa se odnosi na pripremu i unos podataka inventure zaliha. U izborniku  Poslovanje > Zalihe  kliknemo  Novo  >  Inventura. Odredimo Vrstu inventure. Određivanje viškova i manjka (knjiži se i PDV) . Inventura radi potrošnje ...
  6. Izaslani djelatnici

    Definicija i pojam izaslanog radnika definirana je u odredbama Zakona o doprinosima. Prema odredbama navedenog zakona izaslanom osobom smatra se:  osoba osigurana po osnovi radnog odnosa koja je od poslodavca izaslana u inozemstvo radi obavl...
  7. Olakšice za uzdržavane članove obitelji

    Kod obračuna plaća program uzima u obzir olakšicu za uzdržavane članove obitelji na temelju podataka koje upišemo kod pojedinih radnika. U Šifrarnici  > Djelatnici  odaberemo djelatnika   (kliknemo na ime i prezime). Odaberemo Uzdržav...
  8. Neprofitne organizacije

    U Minimaxu je moguće voditi jednostavno  i dvojno knjigovodstvo neprofitnih organizacija . Te organizacije mogu biti udruge, zaklade, vjerske zajednice, fundacije, ustanove, umjetničke organizacije, komore, sindikati, udruge poslodavaca, politi...
  9. Obračun plaće: Korak 2 (unos djelatnika i uređvanje redova obračuna)

    Na ovom koraku unosimo podatke za odabrani obračun pojedinog djelatnika (kod obrtnika i za obrtnika). Program će na temelju zadnjeg obračuna plaća i postavki podataka predložiti plaću za sve zaposlenike.
  10. Registracija novog digitalnog certifikata

    Uputa se odnosi na registraciju novog digitalnog certifikata za postojeće korisnike programa Minimax.