Updated Articles

  1. Evidencija radnog vremena

    Evidencija radnog vremena u Minimaxu omogućuje točno, transparentno i jednostavno evidentiranje dolazaka, odlazaka, odsutnosti te pruža mogućnost pregleda i ispisa za zaposlenike.  Modul Evidencija radnog vremena može se aktivirati u mod...
  2. Robne grupe

    Robne grupe koristimo kada imamo veći broj artikala i želimo ih pregledavati po pojedinim skupinama.
  3. IssuedInvoice (Izlazni računi)

    Uputa se odnosi na prijenos podataka izlaznih računa preko API sučelja. Općenita uputa Izlazni računi API dokumentacija: https://moj.minimax.si/SI/API/Home/ModuleDetails/IssuedInvoice Kratek opis:  Omogućeno je preg...
  4.  Mobilna aplikacija Minimax Accounting (video)

    Video prikaz dodavanja ulaznog računa preko Minimax mobilne aplikacije.
  5.  Mobilna aplikacija Minimax Accounting (video)

    ...
  6. Unos ulaznog računa

    Unos ulaznog računa u Minimaxu
  7. Postavke ispisa - opće postavke

    U postavkama ispisa  možete na jednom mjestu odrediti i urediti izgled ispisa pojedinačnih dokumenata: predračuni (ponude), izlazni računi, knjižno odobrenje, otpremnice, opomene, ispis otvorenih stavaka, prijedlozi za kompenzacije, obračun zate...
  8. Godišnje obrade - novi PD obrazac za 2024.

  9. Godišnje obrade - novi PD obrazac za 2024.

    S ovom verzijom programa instaliran je novi  PD obrazac za poslovnu godinu 2024.  Prilikom zaključivanja 2024. godine na koraku Podaci za poreznu  upravu  pripremit će se novi obrazac. Da bi se pripremili podaci za obračun poreza potrebn...
  10. Za djelatnika koji je u obračunu pripremila se prazna B stranica

    Ako je djelatnik evidentiran u obračunu, a pripremi se prazna B stranica JOPPD obrasca, potrebno je provjeriti jesu li u šifrarniku djelatnika u dijelu Ostali podaci uneseni Općina stalnog boravka i Općina radnog mjesta . Ako ti podaci...